Hoffe "Bearbeiten" führt jetzt zu einem Kommentar.
Ich hatte scheinbar doch nicht recht und vermutlich die Diskusion gefunden die asmodan42 meinte:
http://www.mmobase.de/forum/bugtracker-archiv/3047-siegel-des-befehls-4.html
Zitat amagedonn (17.07.2013)
"Damage
Seal of Command procs "per minute" (ppm), rather than per hit - it will proc an average of 7 times per minute. So you get the same amount of procs no matter your weapon speed, but a slower, high damage-per-strike weapon will do more Seal of Command damage per hit, on average, than a faster, low damage-per-strike weapon rated at the same DPS. Seal of Command's ppm-rate is the same through rank 1 to 5. The only difference that the ranks make is the damage of the Judgement.
Seal of Command receives 20% coefficient from normal +spell damage stats, and 29% from +holy damage stats (such as Judgement of the Crusader). Judgement of Command receives 43% coefficient from any +spell damage stats.
Unlike other spells, Seal of Command and Judgement of Command are considered physical hits, that does Holy damage. They both use melee crit and hit stats instead of spell crit or hit, and when they crit the damage will be multiplied by two. However like other physical attacks, Seal of Command can miss, or be dodged, parried, or blocked. Judgement of Command can only be resisted.
PS: Richturteile =>>>>Judgement of Command receives 43% coefficient from any +spell damage stats.
auf deutsch = Richturteil des Befehls erhält 43% von allen Koeffizienten + Zauberschaden stats(spell dmg)
da steht das schwarz auf weiß! bitte das problem beheben !"
Das würde für mich nun bedeuten, dass der Meleehit tatsächlich für das Siegel gilt (was mir auch einleuchtet) während allerdings nicht pariert/ausgewichen werden kann (was Waffenkundeabhängig wäre).