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Fehler #41383

Von Jeora vor etwa 1 Jahr aktualisiert

Mahlzeit, 

 die Casttime vom Gargoyle wurde hier auf server im 2019 auf 0.8 sec gecappt. 

 Was vermutlich aus dem ticket -: https://redmine.rising-gods.de/issues/30741- #35493 resultiert ist. 

 Dort wird von dem ehemaligen spieler anhand von logs aus 2010 vermutet das das bugged sein muss da der "durchschnitt" in 2010 eine geringere Casttime hatten. 

 Wahrscheinlicher ist es aber das die Leute damals Garnicht wussten das man den gargoyle mit haste snapshotten kann. 

 Selbst die besten Spieler von damals waren eigendlich nicht wirklich gut, da das min Maxen erst mit ende Cata richtig populär wurde.  

 Vor der Auf dem Retail "wotlk classic" Änderung war ist die skalierung wie folgt 

  

 https://www.wowhead.com/wotlk/news/wotlk-classic-ptr-testing-changes-to-death-knight-summon-gargoyle-330860  
 > Currently, a Gargoyle inherits the Haste and Attack Power stats from the Death Knight controlling it. One of the things that makes the Gargoyle particularly strong is that, for its entire duration, the Summon Gargoyle spell uses whatever Haste and Attack Power values the Death Knight has at the instant it’s cast. This is referred to as “snapshotting”, and savvy Death Knights who know to maximize their Haste and Attack power statistics via buffs, consumables, spell procs, and items can create a scenario where the Gargoyle benefits from massive gains to Haste and Attack Power for the entire duration of the spell. Some of these effects may only last a few seconds on the Death Knight, but it’s possible for players to snapshot over 370% Haste (and well over 400% for DKs who are also Trolls using Berserking) which reduces the cast time of Gargoyle Strike from 2 seconds all the way down to around 0.35 seconds for every cast while the Gargoyle is summoned.

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