Fehler #42430
offen[Mechanik] Nah-/Fernkampfangriffe setzen Schlagtimer nicht zurück
Beschreibung
Hello,
I wanted follow up on this and put a bit of a pin in it and confirm that this is not a bug. The current behavior and interactions between auto shot and melee swing timers is intended and correctly matches 3.3.5.
Intended Wrath behavior:
Performing a melee attack resets your ranged swing timer.
Performing an Auto Shot resets your melee swing timer.
Arcane Shot and other abilities are NOT affected. Casting Arcane Shot without doing an Auto Shot does not reset your melee swing timer.This is also one of those situations where we don’t have to even guess at intent, as this all traces directly back to a task we have in our task database entered in July 2008 by one of our designers that was specifically targeted at ending this interaction.
Thanks to everyone for the discussion and reports around this.
Laut Blizzard soll ein Fernkampfangriff den Nahkampfangrifftimer zurücksetzen und andersrum. Hier kann man "meleeweaven" wie in TBC.
Von Jeora vor etwa 1 Monat aktualisiert
- Tags wurde auf Mechanic gesetzt
- Thema wurde von Jäger: Nah-/Fernkampfangriffe setzen Schlagtimer nicht zurück zu [Mechanik] Nah-/Fernkampfangriffe setzen Schlagtimer nicht zurück geändert
- Beschreibung aktualisiert (Vergleich)
- Status wurde von Neu zu Bestätigt geändert