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Fehler #14042

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[ICC] Lichking - Torkelnder Schrecken

Von Rushor vor fast 9 Jahren hinzugefügt. Vor etwa 8 Jahren aktualisiert.

Status:
Live
Priorität:
Normal
Zugewiesen an:
-
Kategorie:
Kreaturen
Beginn:
30.04.2015
Update Text Deutsch:

Die torkelnden Schrecken sollten nun wieder stunbar sein.


Aktionen #1

Von Rushor vor fast 9 Jahren aktualisiert

  • Status wurde von Neu zu Testbereit geändert

https://git.rising-gods.de/wotlk/rg/commit/c413642fdcb7dc3dbb2f26aaf777d3a52a3361ae

die kreaturen sollten wieder stunbar sein

(master)

(beleg dafür:

Von Mirrormn (3,150 – 1·17·25) am 2010.02.08 (Patch 3.3.2)        
These are mobs that are spawned in Phase 1 of the Lich King encounter. I observed the following characteristics in 10 man (I have not done 25 man):

The first one spawns about 30s into the encounter, and another one spawns every 60s after that. The Lich King always raises them about 15 yards in front of himself (or, behind the tank who is tanking him).

They hit for ~8000-10000 damage on a generally ilvl 245 geared Death Knight tank.

They have two abilities, both of which are very dangerous.

The first is a Shockwave. It is a 1.25s cast, conal attack which does physical damage. It hit me for about 15k damage, and it can easily one-shot any non-tank class it hits. Note that unlike the warrior ability, it does not stun. As long as the Horrors are properly faced away from the raid, this ability is not much trouble.

The second is Enrage (I'm pretty sure this is the right spell). It is cast every 20-25s. It is a 1s cast which gives the Shambling Horror a buff that lasts for 6-7s. While the Shambling Horror has this buff, it hits very very hard - I took hits as high as 37k. Obviously, this extremely dangerous for a 10m tank.

According to the rogues in my raid, Shambling Horrors can be stunned.

This mob should be stunned every time it casts Enrage, or you will have a very hard time keeping your off tank up in Phase 1.
)
Aktionen #2

Von Furorion vor fast 9 Jahren aktualisiert

  • Status wurde von Testbereit zu Pending geändert
  • Zugewiesen an wurde auf Rushor gesetzt
  • Update Text Deutsch aktualisiert (Vergleich)
Aktionen #3

Von Rushor vor fast 9 Jahren aktualisiert

  • Status wurde von Pending zu Ready geändert
  • Zugewiesen an Rushor wurde gelöscht
Aktionen #4

Von Daejiv vor fast 9 Jahren aktualisiert

  • Status wurde von Ready zu Live geändert
Aktionen #5

Von Rushor vor etwa 8 Jahren aktualisiert

Bedeutung Live:

Der Bug wurde erfolgreich behoben und befindet sich auf dem Spielserver. Sollte der Fehler weiterhin bestehen sollte ein neues Ticket ( https://redmine.rising-gods.de/projects/live/issues/new ) erstellt werden. Anmerkungen in dem alten abgewiesenen oder live genommenen Ticket werden ignoriert und gelöscht.

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