Fehler #10891
offenFehler #7097: Instanzen/Raids
Fehler #10884: Die Zerschmetterte Hallen
[Zerschmetterte Hallen] Champion der Zerschmetterten Hand bekämpfen sich nicht
Beschreibung
"There is a "suppression room" type area after the first boss that requires moving up quickly and avoiding the fire from the cannons. The non elite humanoids that move up in twos will stop spawning after you kill the mobs at the end of the hallway.
Directly after the "suppression tunnel" you will find packs of mobs on either side of the room headed up by a Champion. When you pull these groups, wait until the mobs are in combat. They take each other down to 30% health then stop fighting. Try to pull the groups when they are around 31-32% health so that they have already done 2/3 of your work for you."
http://www.wowhead.com/zone=3714#comments
Möglicherweise nützlich:
Im schwarzen Tempel bekämpfen sich auch 2 Mobs, ist möglicherweise genauso geskriptet.
As Gurtogg trash in BT, they are duelling the combatants and resetting at low HP, like the mobs in Shattered Halls. I believe it's around 40%. http://www.wowhead.com/npc=23222
Mutierter Muskelprotz - Bonechewer Brawler https://tbcdb.rising-gods.de/?npc=23222
Kämpfer der Knochenmalmer - Bonechewer Combatant https://tbcdb.rising-gods.de/?npc=23239
http://www.wowwiki.com/The_Shattered_Halls
http://www.wowwiki.com/Shattered_Hand_Champion
Champion der Zerschmetterten Hand https://tbcdb.rising-gods.de/?npc=17671
Zugehörige Tickets
Von ententuempel vor etwa 10 Jahren aktualisiert
- Kategorie wurde auf Instanz/Raid gesetzt
- Status wurde von Neu zu Bestätigt geändert
- Übergeordnetes Ticket wurde auf #10884 gesetzt
Zur Kenntnis genommen ;)
Von ententuempel vor etwa 10 Jahren aktualisiert
- Thema wurde von Champion der Zerschmetterten Hand - Shattered Hand Champion bekämpfen sich nicht zu [Zerschmetterte Hallen] Champion der Zerschmetterten Hand bekämpfen sich nicht geändert